Poolside ....

12.06.2013 - 17:06 14 kommentarer
Når man riser med familie på sydentur er det enten stranden eller bassenget som gjelder! Siden vi nå har flyttet inn i mamma og pappas leilighet  de enste 5/6 dagene ettersom min mor,søster og tantebarn satt kursen og snuten tilbake mot Norge igjen har vi ligget ved bassengkomplekset til leiligheten i hele dag! Endelig begynner jeg å få farge og den røde fargen har dempet seg! *jippi* Olíver har på nytt lært seg å svømme, han var nok ikke helt inne i det ifjor så i år var det på´n igjen med 5 minutters øving før han flinkere enn noen gang svømte rundt i bassenget med dykkemaske!  Jeg blir mer og mer overrasket over hvor mye litt tåmodighet og øving kan skape av glede! Ungen er klin gær´n !  Mathilde har flydd rundt å "tøffet" seg med sine Hello Kitty baderinger, snakk om unge med mye personlighet! Her er det ikke kjedelig eller utrygt for å ikke ha noe å drive med..

¨

- Her svømmer gutten vår stolt som en hane med pappa trygt ved sin side om han skulle bli sliten! Idag har han svømmet bassenget på langt og tvers 5-6 ganger! 

 

Frk. Mathilde soler seg i vannkanten -- dolla vår! 

Vel, som dere sikkert forstår nyter vi ferielivet og jeg teller IKKE dager til jeg skal hjem! Nina ringte meg i stad fra butikken å sa at jeg ikke brude tenke på den , at de hadde ryddet lageret og fått unna mange sendinger på pakker som ved en feil ikke hadde blitt hentet før jeg dro( skrekk og gru) - takk og lov for verdens beste arbeidsteam! Kjenner jeg de rett er det nok mer orden når jeg kommer hjem enn når jeg dro! - Da kokte det nemlig!  
 
Jeg fikk ut noen nyheter på nett igjen igår og jobber med litt klær idag, mange spør etter kjoler,topper osv- det kommer, jeg tror bare ikke jeg får det inn før imorgen, jeg må nemlig forsikre meg over noen str osv. 
Vel, inntil det- nyt dagen alle vakre ! Nå skal Håkon lage hjemme lagde hamburgere og deretter går turen vidre inn til byen for en titt!! Ungene har nemlig lyst til å dra på tivoli ikveld. hmmmmm... Skummelt med karuseller og små barn, mine vil nemlig ta alt!!! 
VI skirves!!! Bonus innlegg på butikken kommer i løpet av dagen! 

Heeejdå!! 

14 kommentarer

Solfrid

12.06.2013 kl.21:17

Ja jeg lurte på hvor pakken min ble av, men da fikk man jo svar på det:) den har stått på steder hvil i 6 dager. Men etter å ha lest innlegget ditt sjekket jeg den igjen, og nå er den på vei:)

Christina

12.06.2013 kl.22:15

Hei:). Nå har jeg sendt tre mailer og ringt nummeret du gav meg 4 ganger, og får ikke svar. Vet du er på ferie, men har ventet snart en månede på varene mine ute å høre noe:/?? Også lurer jeg på om du vet noe mer om krokkene med sølvlokk?

Camilla

12.06.2013 kl.22:53

Hei hei kjære deg <3 .
Jeg har gått inn å sjekket i nettbutikken og det stemmer at det ligger en vare bestilling på deg der ( ord; 3077 bestilt for 2,5 uke siden) Jeg har ikke fått noen mail fra deg, det sjekket jeg opp i ved mailen vår nå, så da må du ha sendt til feil, jeg fant deg kun ved å søke opp den ene mailadressen du har oppgitt her inne, da du har lagt igjen en med tonje og en med christina sjekket jeg opp i begge på vår mailboks for å være sikker. Varene er inne på lager, men har nok vært restet og du har derfor ventet i 2,5 uke på disse-stemmer det med info jeg får opp sendes de imorgen. Ring nr 98847898 så kan du snakke med de som kan nettet bedre enn meg. Jeg ser jeg ga deg et nr tidligere med 98847897- det er feil så her har jeg trykket feil ved notering. Send mail til ckinterior@hotmail.no om det passer bedre,der får du svar, den sitter det noen på hele tiden =)
Boksene med lokk kommer inn ettervert =)

ha en deilig kveld =)

Camilla

12.06.2013 kl.22:55

sååååå bra =) hvorfor dette har skjedd vet vi ikke, men godt noen så det for jeg dro på ferie med troen om at de var hentet tors,fredag =)

Janne

13.06.2013 kl.09:12

Ser det er flere som har dårlig erfaring med levering.........

19 mai bestilte jeg 8 serviettringer og 8 dekketallerkner i rotting. Var innom butikken dagen etter og fikk beskjed om det kom fra lager innen få dager og at jeg ville få mail og sms når det var klart..

Hører ingenting og fredag ringer jeg og får beskjed om at de er ventet inn påfølgende onsdag..

Heller ikke da hører jeg noe og drar innom butikken på fredag og blir henvist til lageret for å hente ordren, men som mangler 2 dekketallerkner... Og en unnskyldning om at noen muligens allerede har hentet min ordre!! Eller at den kanskje har blitt pakket opp og solgt!

Får beskjed om at disse siste 2 kommer snart og skal få sms når de er klare.. Dette er nå 13 dager siden!! I tillegg sendte jeg en mail den 7 juni for å etterlyse siste rest av orderen, og denne har jeg ikke fått svar på en gang..

Dette er elendig kundebehandling, faktura vil ikke bli betalt før alt er levert.

Mvh Janne

Camilla

13.06.2013 kl.10:28

Ser herlig ut der nede. Kos deg:-)

Camilla

13.06.2013 kl.16:46

Hei Janne!

Du ble enig med Oss om å ta ut orderen uten de to siste dekkebrikkene for deretter å motta disse så fort vi mottok disse fra leverandøren. Brikkene har ikke kommet ennå og derfor har du heller ikke fått dem. Ifølge avtalen skulle du betale hele fakturaen omgående, noe som ikke har blitt gjort. Det er beklagelig at disse ikke har kommet og leit at du må vente, men feil kan dessverre skje hos oss også. Avtalen som ble gjort står fortsatt og du kan følgelig fortsatt vente på de to siste, beholde det du har fått og betale for det eller levere tilbake hele din order å få fakturaen kreditert. Det var meg du snakket med i butikken og jeg sa aldri at vi var gitt bort eller solgt vidre, men siden jeg ikke fant varen din sa jeg at dette kunne ha skjedd og beklaget meg til deg for feilen.VI gjør så godt vi kan og Jan bare bli bedre og legge ulike feil på vår lærekonto. Vi sender ikke ut sms eller Mail før varen er klar for henting på post eller i butikk, av den grunn at kundene ikke skal måtte kommet til butikken før varen faktisk er der. Jeg kan ikke se noen Mail fra deg eller hørt om at du har sendt en, dessverre,men er det noe mer du lurer på står du fritt til å kontakte oss på Mail eller tlf.

Ha en flott dag.

Kine

13.06.2013 kl.17:00

Janne, ring de da vel istedenfor å opptre så jævla barnslig her inne. Jeg tror nok de fleste butikker gjør feil? Hallo!! Greit man kan bli frustrert, men å prøve å henge ut med dårlig kundebehandling osv osv er latterlig!!!!! Synes du har vært heldig jeg siden du sitter med nesten heile orderen og ikke har betalt for det du sitter med. Drive å " true" og sånt med betalingen da, nei å nei..

Jeg fikk melding på henting fra tollpost igår og kan gå inn med en litt hyggligere kommentar' tusen takk for å god kundebehandling , jeg følte meg både sett og hørt når jeg bestilte av dere før du dro!! :0) og kommer nedover i juli for å shoppe masse av dere!! Nyt ferien det fortjener du vakre milla!!

Mia Kristine

13.06.2013 kl.17:06

Og istedenfor å ringe de direkte lirer du av deg med misnøye her? Jeg har venter på varer før jeg også, men det har alltid løst seg og jeg kan ikke si at andre nettbutikker opptrer så mye bedre. Jeg har valgt å ringe og svarene jeg har fått og måten jeg har blitt møtt på understreker ikke dårlig kundebehandling. Beklager at jeg bryr meg her inne, men når man velger å skrive slike referat føler jeg det nesten litt rart. Jeg er en fornøyd nettkunde i allerfall.

Kaja

13.06.2013 kl.17:11

Jeg fikk varene mine idag er over snittet fornøyd! Takk for super service !

Janne

13.06.2013 kl.18:42

1. God kundeservice er å gi beskjed til kundene om forventet leveringstid og si i fra hvis det ikke kommer som først fortalt. Det skal ikke være nødvendig å ringe/maile/møte opp i butikk for å få svar.

2. Jeg ønsker ikke ha bare 6 brikker, og hvis det plutselig ikke skulle komme flere, hva da? Det burde være mulig å opplyse om forventet leveringstid på dette hvis man har litt oversikt.

3. Jeg sendte dere en mail fr 07.06.2013 14:10 - svarte på mail (med faktura) som jeg fikk av dere samme dag) Ser også flere har problemer med å nå dere på mail, så da er det kanskje et problem hos dere....

4. Jeg vet at det var deg jeg snakket med i butikken, og som jeg skrev over sa du at det "var mulig" eller "kanskje" var solgt eller hentet.

Dersom det ikke er mulig å si noe om når de siste brikkene kommer, leverer jeg det jeg allerede har fått tilbake til butikk i morgen.

Skriver dette her, da jeg verken har fått svar på mail eller telefon..

Camilla

13.06.2013 kl.20:13

Hei.
Det er heller ikke nødvendig å møte opp i butikk for å etterspørre varer, dette er gjort på eget initiativ. Vi besvarer alle henvendelser via Mail, tlf eller sms og er det slik at du ikke har kommer igjennom er dette beklagelig. Brikkene ble bestilt før du hentet ut din order, men har dessverre ikke kommet ennå, vi har purret opp leverandør på Mail og vil kontakte de på nytt imorgen. Du vil så fort vi vet noe få tilbakemelding. Vi vet med sikkerhet at brikkene ankommer oss snarlig, men må som sagt komme tilbake på nøyaktig tidsrom når vi vet mer. Om dette da ikke samsvarer med dine ønsker, ber vi deg snarest om å levertilbake varer du har tatt ut eller betale faktura på gjeldene varer. Igjen ber vi deg om å ta kontakt via Mail, sms eller tlf da denne bloggen ikke fungerer som kundeservice for byvillapaprika nettbutikk.
Verken kundeservice eller jeg har motatt noen tlf fra deg så dette finner vi underlig, men du blir ringt på Nr som står oppført i nettbutikk imorgen slik at du får svar på dine spørsmål:0)

Ha en flott kveld

Janne

13.06.2013 kl.20:41

Hvis du leser det jeg har skrevet vil du se at jeg både har ringt og sendt mail..

Hadde jeg fått svar på mail/telefon hadde jeg ikke skrevet her!!

Janne

13.06.2013 kl.20:48

Se kommentar under. Har som nevnt både ringt/mailet..

Er vel ikke "heldig", enten så betaler jeg for alt, eller leverer tilbake...

Ting kan selvfølgelig gå galt, men da må man også være rask til å ordne opp.

Skriv en ny kommentar

hits